Logotyp Unii Europejskiej

Kontrast

Czcionka:

Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN

Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1445064

Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=1031

Opis fizyczny

Skład produktu
publikacja
Forma

forma podstawowa

książka

Forma produktu

Książka w miękkiej oprawie
Dodatkowe cechy produktu

Kolor okładki

Beżowy

Kolor krawędzi

Brązowy
Zawartość

zawartość podstawowa

Tekst (do odczytu wzrokowego)

zawartość dodatkowa

Tabele, wykresy, diagramy, grafy
Wymiary/waga

szerokość

211 mm

wysokość

298 mm

głębokość

11 mm

ciężar

300 gramy
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku

liczba stron numerowanych łącznie

210
Strony

Opis bibliograficzny

Tytuł
Sektor kultury w polskich miastach z perspektywy teorii wartości kultury Johna Holdena
Twórca

autor

Mider, Daniel

autor

Poprawski, Marcin ISNI 0000000119535847

autor

Świętochowska, Anna ISNI 0000000112740477
Wydanie

typ wydania

Wydanie

numer wydania

1

miejsce wydania

Warszawa
Język

język publikacji

polski
Wydawca

imprint

Stowarzyszenie Kreatywne Podlasie

pełna nazwa wydawcy

Stowarzyszenie Kreatywne Podlasie

adres siedziby

Pułkowa 5A/34
15-143 Białystok

numer telefonu

e-mail

Data

data wydania

2014-10-01

data upublicznienia metadanych

2014-10-01

Opis marketingowy

Okładka

Spis treści

Spis treści
Anna Świętochowska
Rozdział I. Diagnoza sektora kultury w perspektywie miejskiej na podstawie oceny poszczególnych
grup interesariuszy w oparciu o teorię wartości kultury Johna Holdena 13
I.1. Problematyka badań 13
I.2. Cel badań i podstawowe założenia metodologiczne 19
I.3. Prezentacja wyników 20
Literatura

Część empiryczna – studium ilościowe Daniel Mider
Rozdział II. Metodologia badań i analiz ilościowych w projekcie diagnozy sektora
kultury w perspektywie miejskiej na podstawie oceny poszczególnych grup interesariuszy w oparciu
o teorię wartości kultury Johna Holdena 27
Rozdział III. Deklarowane uczestnictwo w kulturze – analiza frekwencyjna i indukcyjna 41
Rozdział IV. Postawy wobec istotności wartości kultury - pomiar z wykorzystaniem indeksu
Johna Holdena 55
Rozdział V. Postawy wobec realizacji wartości kultury – pomiar z wykorzystaniem indeksu
Johna Holdena 83
Rozdział VI. Socjodemograficzne uwarunkowania uczestnictwa w kulturze. Wnioski z części
ilościowej badania 99
Literatura 105

Część empiryczna – studium jakościowe Anna Świętochowska
Rozdział VII. Metodologia badań jakościowych 109
Rozdział VIII. Analiza zgromadzonych danych 113
Rozdział IX. Realizacja poszczególnych wartości kultury oraz dążenie do konsensusu w świetle
przeprowadzonych analiz 163
Rozdział X. Podsumowanie 175

Część teoretyczna – moc heurystyczna teorii wartości Johna Holdena
Marcin Poprawski
Rozdział XI. Polski sektor kultury: między estetyką, instytucją i polityką 183
Rozdział XII. Zastosowanie teorii wartości kultury Johna Holdena w polskich miastach 191
Literatura 209

Tekst promocyjny

Autorzy [...] książki położyli nacisk na spojrzenie, na sektor kultury – politykę kulturalną w mieście, poprzez pryzmat wartości jakie ludzie (przedstawiciele różnych środowisk) przypisują kulturze. Jest to na polskim gruncie innowacyjne podejście badawcze, które wychodzi z założenia, że nadawane kulturze wartości odzwierciedlają sens działania publicznego. Jako podstawę teoretyczną przyjęto koncepcję wartości kultury, brytyjskiego badacza Johna Holdena. Głównym celem zespołu badaczy, pod kierunkiem Anny Świetochowskiej było zidentyfikowanie i ocena wartości jaką przypisują kulturze miejskiej różni miejscy interesariusze (decydenci, artyści, odbiorcy), rozpoznanie problemów sektora kultury oraz zdefiniowanie czynników wpływających na realizację poszczególnych wartości kultury, a także zidentyfikowanie poziomu gotowości do osiągania konsensusu pomiędzy interesariuszami w procesie kształtowania polityki kulturalnej w mieście.

Nota biograficzna

nie dotyczy

Nakład

pierwszy nakład

100
Dystrybutor/Dystrybutorzy

Stowarzyszenie Kreatywne Podlasie

NIP 5423080026
telefon +48608532074
email biuro@kreatywnepodlasie.pl

Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej

Publikacje naukowe

Kategoria Thema

J
Społeczeństwo i nauki społeczne

Kategoria Thema

JBFS
Konsumpcjonizm

Kategoria Thema

JBCC1
Kultura popularna
Status/dostępność

Dostępność w handlu

nieokreślony
Cena

brak ceny

produkt bezpłatny

Opis powiązań

Alternatywna forma produktu
publikacja elektroniczna on-line

Publikacja elektroniczna online lub do ściągnięcia

ISBN 9788394011703