Kontrast
Czcionka:
Szczegółowa informacja o publikacji oznaczonej indntyfikatorem ISBN
Wszystkie metadane publikacji dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_onix.xml?record_id=1783822
Opisy wszystkich publikacji tego wydawcy dostępne są pod stabilnym adresem URL:
https://e-isbn.pl/IsbnWeb/record/export_publisher_onix.xml?publisherId=15063
Opis fizyczny
Skład produktu
publikacja
Forma
forma podstawowa
publikacja elektroniczna on-line
Forma produktu
Publikacja elektroniczna online - szczegóły nieokreślone
szczegóły formy
PDF
Liczba stron / czas trwania / wielkość pliku
całkowita liczba stron publikacji elektronicznej z okładką włącznie
32
Strony
Korzystanie z publikacji
nieograniczone
Opis bibliograficzny
Tytuł
BIZNES PLAN: fotografia okolicznościowa
Twórca
autor
Fachowa Porada
Wydanie
typ wydania
Wydanie
numer wydania
1
miejsce wydania
Serock
Język
język publikacji
polski
Wydawca
imprint
Fachowa Porada
pełna nazwa wydawcy
Data
data wydania
2013-11-05
data upublicznienia metadanych
2013-11-05
Opis marketingowy
Spis treści
I. DANE OSOBOWE BEZROBOTNEGO, ABSOLWENTA CIS LUB KIS
II. WNIOSEK O PRZYZNANIE ŚRODKÓW
III. KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ ŹRÓDŁA ICH FINANSOWANIA:
IV. PROPONOWANE FORMY ZABEZPIECZENIA OTRZYMANYCH ŚRODKÓW TO:
V. INFORMACJE DODATKOWE:
VI. ZOBOWIĄZANIE WNIOSKODAWCY
VII. POMOC DE MINIMIS
VIII. ZAŁĄCZNIKI
IX. BIZNESPLAN
II. WNIOSEK O PRZYZNANIE ŚRODKÓW
III. KALKULACJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PODJĘCIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ ŹRÓDŁA ICH FINANSOWANIA:
IV. PROPONOWANE FORMY ZABEZPIECZENIA OTRZYMANYCH ŚRODKÓW TO:
V. INFORMACJE DODATKOWE:
VI. ZOBOWIĄZANIE WNIOSKODAWCY
VII. POMOC DE MINIMIS
VIII. ZAŁĄCZNIKI
IX. BIZNESPLAN
Tekst promocyjny
Branża fotograficzna wymaga przede wszystkim bycia kreatywnym oraz nie powielania utartych schematów. Ważne jest to, aby osoba wykonująca zdjęcia myślała nad ciekawymi ujęciami, zarówno wykonywanymi w plenerze, jak i w studio. Dzięki temu zdobędzie ona zaufanie klientów i coraz więcej osób będzie powierzało jej wykonywanie sesji z najważniejszego dnia w ich życiu.
Już nie tylko modelki występują w sesjach zdjęciowych dla dużych magazynów, czy w kampaniach reklamowych, ale i zwyczajni ludzie zgłaszają się do fotografów po to, aby zrobić sobie sesję z mężem z okazji rocznicy ślubu, sesję z nowonarodzonym dzieckiem czy z dziećmi.
Każdy może być fotografem, ale nie każdy może na tym zarabiać tyle, żeby się utrzymać.
W dzisiejszych czasach, kiedy dostęp półprofesjonalnych lustrzanek cyfrowych stał się relatywnie tani, wielu ludzi uznaje się za fotografów. Początki są niewinnie - zdjęcia przyrody, architektury, zachodów słońca czy imprez rodzinnych. W pewnym momencie amatorskie robienie zdjęć nie wystarcza i zaczynamy się zastanawiać, czy na fotografii można zarobić.
Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest opanowanie trzech najważniejszych aspektów fotografii okolicznościowej:
- techniczny (przygotowanie sprzętu i warsztatu),
- artystyczny (praca z parą młodą, poszukiwanie kadrów i obróbka),
- biznesowy (marketing, poszukiwanie klientów, budowanie marki i trwałych relacji).
Już nie tylko modelki występują w sesjach zdjęciowych dla dużych magazynów, czy w kampaniach reklamowych, ale i zwyczajni ludzie zgłaszają się do fotografów po to, aby zrobić sobie sesję z mężem z okazji rocznicy ślubu, sesję z nowonarodzonym dzieckiem czy z dziećmi.
Każdy może być fotografem, ale nie każdy może na tym zarabiać tyle, żeby się utrzymać.
W dzisiejszych czasach, kiedy dostęp półprofesjonalnych lustrzanek cyfrowych stał się relatywnie tani, wielu ludzi uznaje się za fotografów. Początki są niewinnie - zdjęcia przyrody, architektury, zachodów słońca czy imprez rodzinnych. W pewnym momencie amatorskie robienie zdjęć nie wystarcza i zaczynamy się zastanawiać, czy na fotografii można zarobić.
Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest opanowanie trzech najważniejszych aspektów fotografii okolicznościowej:
- techniczny (przygotowanie sprzętu i warsztatu),
- artystyczny (praca z parą młodą, poszukiwanie kadrów i obróbka),
- biznesowy (marketing, poszukiwanie klientów, budowanie marki i trwałych relacji).
Kategoria statystyczna Biblioteki Narodowej
Poradniki i przewodniki
Kategoria Thema
KJBX
Biznes i zarządzanie – podręczniki i poradniki
Kategoria Thema
UDB
Poradniki internetowe i usługi online
Kategoria Thema
UDF
E-mail – poradniki